LIVRARE ȘI RETUR

TERMENI ȘI CONDIȚII - POLITICA DE LIVRARE (extras)

43. Odată ce Clientul a selectat produsele și a plasat Comanda, Clientul va primi automat un e-mail de confirmare a Comenzii și a faptului că Societatea a primit Comanda și de confirmare a detaliilor și numărului Comenzii. Acest prim e-mail nu reprezintă o acceptare a Comenzii de către Societate. [...]

49. Taxa de livrare pentru toate Comenzile în România, este calculată pe baza valorii achiziției Clientului, cu respectarea punctului 27 din acești T&C, dupa cum urmează:
1. Taxă fixă în valoare de 15 RON.
2. Livrare gratuită pentru schimbul de mărime.
3. Societatea își rezervă dreptul de a oferi Clienților livrare gratuită pentru diferite produse, campanii sau acțiuni de marketing, menționând clar acest lucru fie în pagina de produs, fie în materialele de comunicare folosite pentru promovarea produselor, campaniilor sau a acțiunilor respective.

50. Livrările sunt efectuate în conformitate cu acești T&C și cu politica aplicabilă a societății de curierat care efectuează livrarea.

51. Societatea intenționează să expedieze toate Comenzile de Bunuri în termen de 2-4 zile lucrătoare de la primirea Comenzii. Cu toate acestea, acest termen este doar unul indicativ și Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul întârzierilor. Comenzile primite după ora 14:00 sau Comenzile primite într-o zi nelucrătoare vor fi prelucrate în următoarea zi lucrătoare.

52. Societatea se așteaptă ca Clientul (sau destinatarul, în cazul în care Clientul a specificat că Bunurile reprezintă un cadou) să primească Bunurile în termenul de livrare estimat de la expedierea Bunurilor. Însă acest termen este doar unul indicativ și Societatea nu este responsabilă pentru întârzieri cauzate de elemente aflate dincolo de controlul său, inclusiv dar fără a se limita la, întârzieri cauzate de transportatori.

53. Din păcate, pentru moment, Societatea nu poate efectua livrări internaționale.


TERMENI ȘI CONDIȚII - POLITICA PRIVIND RETURURILE ȘI RAMBURSĂRILE (extras)

60. Societatea oferă o garanție de retur de 30 de zile calendaristice (nu zile lucrătoare) de la primirea Bunurilor comandate de către Client de pe Website. În cazul în care Clientul returnează Bunurile în scopul unui schimb sau al unei rambursări, Clientul va achita costurile de transport în ambele cazuri. Din păcate, după scurgerea celor 30 de zile calendaristice, Societatea nu poate prelucra niciun retur sau schimb.

61. După ce Societatea s-a asigurat că returul a fost efectuat în conformitate cu condițiile de mai jos, Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la acceptul sau refuzul rambursării.

62. Societatea va returna prețul pe care Clientul l-a achitat pentru Bunurile respective, ținând cont de toate reducerile sau promoțiile aplicate la momentul achiziției Bunurilor. Toate rambursările se vor efectua utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Client la achiziția Bunurilor, în conformitate cu detaliile de mai jos.

63. Rambursările vor fi efectuate doar pentru produsele returnate în mod corespunzător, conform acestor T&C, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea de către Societate a Bunurilor returnate. În cazul în care returul nu respectă condițiile menționate mai jos, Societatea nu va putea efectua rambursarea, iar pachetul va fi returnat Clientului, pe cheltuiala acestuia.

64. Cu aplicarea dispozițiilor Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, în cazul în care Clientul se răzgândește în ceea ce privește Bunurile achiziționate, acesta le poate returna Societății, fără a preciza un motiv, în termen de 14 zile calendaristice (nu zile lucrătoare) de la data livrării, asigurându-se că respectă toți pașii și condițiile de mai jos:

1. Asigurați-vă că Bunurile sunt în aceeași stare în care au fost cumpărate de la Societate, cu toate etichetele atașate și fără urme de deteriorare, de orice fel, sau de purtare;

2. Contactați un curier, la alegere, care va ridica pachetul pentru a fi livrat la adresa Societății (vă rugăm să notați faptul că, în context pandemic, dorim să punem pe primul loc siguranța dumneavoastră și a personalului nostru, astfel că Societatea nu acceptă retururi prin Poșta Română). Clientul este responsabil pentru costurile de transport aferente returului și Clientul va achita costurile de retur în avans, pe propria cheltuială. Suma de rambursat acoperă doar valoarea cumpărăturilor Clientului, nu și taxa de livrare.

3. Expediați pachetul la următoarea adresă:

TEMAVAN CONCEPT SRL

Strada Brăilei nr. 114, Focșani, Vrancea, România, cod poștal 620122

În atenția: EMA\T Concept

65. Bunurile vor fi returnate în termen de 30 de zile calendaristice de la data livrării lor către Client. Retururile primite mai târziu de acest termen nu vor fi acceptate.