ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI
CUM POT GĂSI UN ANUME PRODUS?
Sunt mai multe metode de a găsi un anume produs.
Puteți folosi modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului pentru a căuta în funcție de nume sau cuvânt cheie. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Dacă în continuare întâmpinați dificultăți în a găsi un anume produs, puteți de asemena folosi link-urile de categorii localizate în bara de meniu.
Dacă tot nu reușiți, vă rugăm să ne scrieți un email pe adresa contact@ematconcept.ro, un coleg din echipa noastră de relații clienți va fi bucuros să vă ajute în identificarea produsului căutat.
SUNT PERSOANSĂ JURIDICĂ. POT CUMPĂRA?
Da, SC TEMAVAN CONCEPT SRL (ematconcept.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
CUM FAC O ACHIZIȚIE?
Efectuarea unei achiziții este simplă.
Când navigați de pe desktop, dați click pe link-urile din bara de meniu și apoi selectați categoriile de interes. Când navigați de pe smartphone sau de pe tabletă, apăsați pe butonul "Meniu" din stânga ecranului. Un submeniu va apărea conținând categoriile de produse disponibile.
POT COMANDA PRIN TELEFON?
Pentru moment, din păcate, nu este posibil să preluam comenzi telefonic.
În schimb, puteți comanda de pe site-ul nostru ca vizitator, fără să fie nevoie să vă creați cont nou.
Puteți de asemenea să ne transmiteți intenția de a comanda printr-un mesaj la adresa contact@ematconcept.ro, urmând să preluăm cererea dvs. în cel mai scurt timp posibil.
EXISTĂ DIFERENȚE ÎNTRE IMAGINILE PREZENTATE PE SITE ȘI PRODUSUL REAL?
Există posibilitatea de a fi diferențe între ceea ce dvs. vedeți pe site și produsul real, datorită faptului că imaginile de pe site sunt prototipuri, și nu fiecare piesă din producție. Această posibilitate depinde de mai mulți factori, cum ar fi: setările ecranului, procesul de producție, procesul de fotografiere, dimensiunile corpului dvs. etc.
CUM PROCEDEZ DACĂ DORESC CA LIVRAREA SĂ SE FACĂ LA O ALTĂ ADRESĂ DECÂT CEA SPECIFICATĂ ÎN CONTUL MEU DE CLIENT?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
DORESC SĂ ACHIZIȚIONEZ UN PRODUS CARE NU MAI ESTE PE STOC. CUM PROCEDEZ?
În cazul în care produsul pe care îl căutați apare ca fiind epuizat din stoc pe site, vă rugăm să ne scrieți un email catre contact@ematconcept.ro, un coleg din echipa noastra de relații clienți va fi bucuros să vă ajute cu verificarea produsului dorit în stocul fizic.
Vă rugăm să fiți atenți asupra faptului că, în cazul în care aveți un produs adăugat în coșul de cumpărături, acesta nu este și rezervat, fiind așadar disponibil și pentru alți clienți care vizitează simultan site-ul.
CUM ȘTIU DACĂ AȚI PRIMIT COMANDA MEA?
După ce plasați comanda dvs., veți primi un email de Confirmare Primire Comandă din partea noastră, confirmând primirea comenzii. Acest lucru nu înseamnă implicit acceptarea comenzii dvs.
Numai după ce verificăm disponibilitatea produsului(elor) comandate în stocul fizic, după validarea adresei de livrare și după primirea confirmării de plată efectuată cu succes, vom accepta comanda dvs. și vom livra produsele. Punct în care veți primi un al doilea email din partea noastră, confirmând livrarea produselor, Confirmare Livrare Comandă. În cazul în care unul dintre produsele comandate nu mai este disponibil în stoc, veți fi informat de îndată, iar suma aferentă respectivului produs vă va fi rambursată.
POT MODIFICA O COMANDĂ LANSATĂ?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi din contul dvs. de client sau în emailul de Confirmare Primire Comandă primit după ce ați plasat comanda pe site.
POT SĂ ANULEZ O COMANDĂ?
Acceptăm anulări, indiferent de motiv, atât timp cât comanda dvs. nu este deja procesată de către echipa noastră, adică înainte să vă transmitem emailul de Confirmare Livrare Comandă. După acest moment, nu mai puteți anula comanda, însă puteți returna produsele în cazul în care doriți acest lucru. Pentru instrucțiunile complete despre efectuarea unui retur, vă rugăm să citiți Politica de Retur.
TREBUIE SĂ SEMNEZ LA RECEPȚIA COLETULUI?
Da, curierul vă va solicita semnătura la predarea coletului dvs.
ÎNTREBĂRI DESPRE PLĂȚI
CARE SUNT METODELE DE PLATĂ ACCEPTATE PE WWW.EMATCONCEPT.RO?
Pentru plățile electronice, acceptăm Maestro, Visa, Visa Electron și Master Card.
Acceptăm de asemenea plățile în numerar direct la curier, când acesta ajunge la adresa dvs. și vă predă coletul.
Puteți alege de asemenea plata prin transfer bancar direct.
CÂND VA FI DEBITAT CARDUL MEU?
Atunci când alegeți să plătiți prin transfer WIRE, cardul dvs. va fi debitat după ce orderul a fost plasat.
Vom avea nevoie de confirmarea din partea băncii referitoare la efectuarea cu succes a plății și apoi vom putea livra comanda dvs.
ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT
AM UITAT PAROLA CONTULUI. CUM PROCEDEZ?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
CUM PROCEDEZ DACĂ DORESC SĂ MODIFIC DATELE DIN CONTUL MEU?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
TREBUIE SĂ AM CONT PENTRU A PUTEA CUMPĂRA?
Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este obligatoriu să vă creați un cont de client. Puteți finaliza o comandă și ca simplu vizitator.
Dacă totuși alegeți să vă creați cont pe site-ul nostru, acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
Prin crearea unui cont de client pe site veți beneficia de acces prioritar la campaniile de reduceri și promoții pe care le organizăm, plus acces rapid la istoricul comenzilor dvs.
POT AFLA INFORMAȚII DESPRE COMENZILE ANTERIOARE?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi din contul dvs. de utilizator.
CONFIDENȚIALITATE
DATELE MELE PERSONALE SUNT PĂSTRATE CA FIIND CONFIDENȚIALE?
Vă asigurăm de faptul că informațiile pe care le împărtășiți cu noi le păstram ca fiind în totalitate private și confidențiale. Sub nicio formă nu vom distribui, închiria sau vinde datele dvs. personale fără acordul dvs. în prealabil. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți declarația privind Termeni și Condiții a SC TEMAVAN CONCEPT SRL.
Pentru a vă înregistra ca user al www.ematconcept.ro, vă solicităm să ne transmiteți numele dvs., adresa și adresa de email. Dacă vă dați acordul înainte de a finaliza orice achiziție, putem folosi aceste informații pentru a vă transmite detalii despre produsele și serviciile noastre noi via email. Dacă într-un anume moment doriți să nu mai primiți astfel de emailuri, vă rugăm să transmiteți un mesaj către contact@ematconcept.ro.
Pentru a procesa comenzile dvs. online cu plata prin card bancar, solicităm informații suplimentare, incluzând adresa de facturare, adresa de livrare, numărul de telefon, numărul cardului de credit și data de expirare a cardului de credit. Vom folosi informațiile despre adresa și cardul dvs. numai pentru a procesa comanda și pentru a vă informa despre livrarea acesteia.
Vă aducem la cunoștință că SC TEMAVAN CONCEPT SRL nu pastrează niciunul dintre detaliile dvs. de plată de pe site-ul www.ematconcept.ro, și astfel, aceste detalii sunt protejate de orice breșă de securitate pe site-ul www.ematconcept.ro.
Informațiile despre navigare sunt folosite doar în scop intern pentru a îmbunătăți experiența de shopping a utilizatorilor și eficiența site-ului, nefiind distribuite către nicio terță parte.
CONTACT
CUM POT CONTACTA RELAȚII CLIENȚI?
Dacă aveți o întrebare pentru care nu ați găsit deja răspuns în lista de mai sus a Întrebărilor Frecvente, vă rugăm să contactați echipa noastra de relații clienti, prin email la adresa contact@ematconcept.ro. Vom răspunde cererii dvs. în timpul programului nostru de lucru, de Luni până Vineri (cu excepția zilelor libere legal), între 08:00 – 16.00.
DORESC SĂ OBȚIN INFORMAȚII SUPLIMENTARE CARE NU SE REGĂSESC PE SITE. CUM PROCEDEZ?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau să ne trimiteți un email pe adresa contact@ematconcept.ro, urmând să răspundem solicitării dvs. în cel mai scurt timp posibil.