0
  • NICIUN PRODUS IN COS.

  •  

     

    INTREBARI FRECVENTE

     

     

    inchis
    Cum fac o achizitie?

    Efectuarea unei achizitii este simpla.

    Cand navigati de pe desktop, dati click pe link-urile din bara de meniu si apoi selectati categoriile de interes. Cand navigati de pe smartphone sau de pe tableta, dati click pe butonul "Meniu" din dreapta ecranului. Un submeniu va aparea continand categoriile de produse disponibile.

    Pot comanda prin telefon?

    Pentru moment, din pacate nu este posibil sa preluam comenzi telefonic.

    In schimb, puteti comanda de pe website-ul nostru ca vizitator, fara sa fie nevoie sa va creati cont nou.

    Cum pot gasi un anume produs?

    Sunt mai multe metode de a gasi un anume produs.

    Puteti folosi functia "Cauta"" din site pentru a cauta in functie de nume sau cuvant cheie.

    Daca in continuare intampinati dificultati in a gasi un anume produs, puteti de asemena folosi link-urile de categorii localizate in sub-meniul "Shop".

    Daca tot nu reusiti, va rugam sa scrieti un email catre contact@ematconcept.ro, un coleg din echipa noastra de relatii clienti va fi bucuros sa va ajute in identificarea produsului cautat.

    Daca un produs apare cu Stoc epuizat?

    In cazul in care produsul pe care il cautati apare ca fiind epuizat din stoc in online, va rugam sa ne scrieti un email catre contact@ematconcept.ro, un coleg din echipa noastra de relatii clienti va fi bucuros sa va ajute cu verificarea produsului dvs. in stocul fizic.

    Va rugam sa fiti atenti asupra faptului ca, in cazul in care aveti un produs adaugat in cosul de cumparaturi, acesta nu este si rezervat, fiind asadar disponibil si pentru alti clienti care viziteaza simultan site-ul.

    Care sunt metodele de plata acceptate pe www.ematconcept.ro?

    Pentru platile electronice, acceptam Maestro, Visa, Visa Electron si Master Card.

    Acceptam de asemenea platile in numerar direct la curier, cand acesta ajunge la adresa dvs. si va preda coletul.

    Puteti alege de asemenea plata prin transfer bancar direct.

    Cand va fi debitat cardul meu?

    Atunci cand alegeti sa platiti prin transfer WIRE, cardul dvs. va fi debitat dupa ce orderul a fost plasat.

    Vom avea nevoie de confirmarea din partea bancii referitoare la efectuarea cu succes a platii si apoi vom putea livra comanda dvs.

    Cum stiu daca ati primit comanda mea?

    Dupa ce plasati comanda dvs., veti primi un email de Confirmare Comanda din partea noastra, confirmand primirea comenzii. Acest lucru nu inseamna implicit acceptarea comenzii dvs.

    Numai dupa ce verificam disponibilitatea produslui(elor) comandate in stocul fizic, dupa validarea adresei de livrare si dupa primirea confirmarii de plata efectuata cu succes, vom accepta comanda dvs. si vom livra produsele. Punct in care veti primi un al doilea email din partea noastra, confirmand livrarea produselor, Confirmare Livrare Comanda. In cazul in care unul dintre produsele comandate nu mai este disponibil in stoc, veti fi informat de indata, iar suma aferenta respectivului produs va va fi rambursata.

    Pot sa anulez o comanda?

    Acceptam anulari, indiferent de motiv, atat timp cat comanda dvs. nu este deja procesata de catre echipa noastra, adica inainte sa va transmitem emailul de Confirmare Livrare Comanda. Dupa acest moment, nu mai puteti anula comanda, insa puteti returna produsele in cazul in care doriti acest lucru. Pentru instructiunile complete despre efectuarea unui retur, va rugam sa cititi Politica de Retur.

    Trebuie sa semnez la receptia coletului?

    Da, curierul va va solicita semnatura la predarea coletului dvs.

    Exista diferente intre imaginile prezentate pe site si produsul real?

    Exista posibilitatea de a fi diferente intre ceea ce dvs. vedeti pe site si produsul real, datorita faptului ca imaginile de pe site sunt prototipuri, si nu fiecare piesa din productie, care depinde de mai multi factori (dimensiunile corpului dvs., setarile ecranului, procesul de productie, procesul de fotografiere etc.).

    Cum procedez daca nu imi amintesc parola de la contul meu?

    In cazul in care ati uitat parola, puteti solicita sa primiti o parola noua. Doar apasati "Contul meu" din drepta sus a ecranului si apoi click pe "Ai uitat parola?"

    Datele mele personale sunt pastrate ca fiind confidentiale?

    Va asiguram de faptul ca informatiile pe care le impartasiti cu noi le pastram ca fiind in totalitate private si confidentiale. Sub nicio forma nu vom distribui, inchiria sau vinde datele dvs. personale fara acordul dvs. in prealabil. Pentru mai multe detalii, va rugam sa cititi declaratia privind Termeni si Conditii a SC TEMAVAN CONCEPT SRL.

    Pentru a va inregistra ca user al www.ematconcept.ro, va solicitam sa ne transmiteti numele dvs., adresa si adresa de email. Daca va dati acordul inainte de a finaliza orice achizitie, putem folosi aceste informatii pentru a va transmite detalii depsre produsele si serviciile noastre noi via email. Daca intr-un anume moment doriti sa nu mai primiti astfel de emailuri, va rugam sa transmiteti un mesaj catre contact@ematconcept.ro.

    Pentru a procesa comenzile dvs. online cu plata prin card bancar, solicitam informaii suplimentare incluzand adresa de facturare, adresa de livrare, numarul de telefon, numarul cardului de credit si data de expirare a cardului de credit. Vom folosi informatiile despre adresa si card dvs. numai pentru a procesa comanda si pentru a va informa despre livrarea acesteia. Va aducem la cunostinta ca SC TEMAVAN CONCEPT SRL nu pastreaza niciunul dintre detaliile dvs. de plata de pe site-ul www.ematconcept.ro, si astfel, aceste detalii sunt protejate de orice bresa de securitate pe site-ul www.ematconcept.ro. Informatiile despre navigare sunt folosite doar in scop intern pentru a imbunatati experienta de shopping a utilizatorilor si eficienta site-ului, nefiind distribuite catre nicio terta parte.

    Cum pot contacta relatii clienti?

    Daca aveti o intrebare pentru care nu ati gasit deja raspuns in lista de mai sus a Intrebarilor Frecvente, va rugam sa contactati echipa noastra de relatii clienti, prin email la adresa contact@ematconcept.ro. Vom raspunde cererii dvs. in timpul programului nostru de lucru, de Luni pana Vineri (cu exceptia zilelor libere legal), intre 08:00 – 16.00.

    Acest website intentioneaza sa utilizeze cookie-uri pentru a imbunatati experienta utilizatorului.

    ro_RO
    en_GB ro_RO

    PRIMESTE 5% DISCOUNT
    Hai sa ne imprietenim! Astfel te tinem informata despre oferte exclusive, colectii noi si acces prioritar la oferte

    *nu se aplica promotiilor curente

    Loading

    Am citit si sunt de acord cu POLITICA DE CONFIDENTIALITATE